integreren - Reisverslag uit Castle Hill, Australië van marc en marieke janssen - WaarBenJij.nu integreren - Reisverslag uit Castle Hill, Australië van marc en marieke janssen - WaarBenJij.nu

integreren

Blijf op de hoogte en volg marc en marieke

27 Februari 2013 | Australië, Castle Hill

Omdat de mannen nog twee weken moesten wachten op toestemming van de staat New South Wales om naar school te gaan, en Marc heerlijk aan het werk was, had ik bedacht om eens naar het wildlife parc te gaan. Echter, er had zich al wat wildlife in mijn was verscholen, dus heb ik Toine en Nicola gezegd de deuren open te houden terwijl ik gillend het insect buiten in zijn oorspronkelijke habitat terug ging zetten. Nu had ik even niet erbij vermeld dat Nicola de deur ook open moest blijven houden ongeacht wat er gebeurde, dus toen hij opeens nieuwsgierig naast me stond, wist ik hoe laat het was. De sleutel lag binnen op de tafel en de kids en mama allen op blote voeten, geen telefoon, portemonnee of niks stonden buiten. Tja, dan maar wat sneller dan gepland integreren met de buren. Dus aangeklopt. Wordt achter de deur gevraagd wie ik ben en wat ik wil. Ok, beetje achterdochtig, maar goed, we zitten in een grote stad, prima. Na 5 minuten uitleg gaat de deur op een kier en checkt mijn Chinese buurvrouw (ze zitten ook echt overal!) of ik idd met 4 kids op de gang sta. En gelukkig, ik mag even binnen komen om te bellen met de sleutelsmid en wordt daarna weer vrolijk de gang op gebonjourd met de kids. Zover het integreren… Een half uur verder en 120 dollar lichter kunnen we weer naar binnen. Dat wildlife parc hebben we maar even overgeslagen.

  • 27 Februari 2013 - 13:34

    Chantal:

    Hahaha briljante actie!!
    Attente buren heb je......

  • 27 Februari 2013 - 13:44

    Francine:

    heyMarieke,wat zien de mennekes er leuk uit in hun nieuw uniform, hopelijk vinden ze het leuk op school,zal wel even wennen zijn. En zoals ik kon lezen heb je al kennis met de buren gemaakt.
    met de twee andere kids ook alles goed? ik heb begrepen van Sje dat ze het wel leuk vinden dat Edmee&Thom een kindje krijgen. Is het bij jullie nog mooi weer, hier is de sneeuw bijna weg, en wij wachten vol spanning op het voorjaars zonnetje, groetjes Francine

  • 27 Februari 2013 - 19:47

    Vero:

    Haha, chinatown in sydney, hoe krijg je het voor elkaar!
    Leuke foto's van de kids!
    Veel plezier daar, ik bel je snel!
    XXX de roeitoei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Castle Hill

Sydney, Australie

Met het hele gezin naar Sydney, Australie

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2014

WK!

11 Maart 2014

Terugblik

20 Oktober 2013

bosbranden

17 Oktober 2013

kramperen

23 September 2013

een nieuwe lente, een nieuw geluid
marc en marieke

Actief sinds 06 Dec. 2011
Verslag gelezen: 5094
Totaal aantal bezoekers 50870

Voorgaande reizen:

05 Februari 2013 - 05 Februari 2013

Sydney, Australie

28 December 2011 - 30 November -0001

Shanghai

Landen bezocht: